MY FIRST POST OF 2012!

Har ätit godmat , har ätit stark efterrätt,har varit ute och skjutit raketer och smällare med emma, har tagit kort , har druckig pommac,har suttit vid datan,har lyssnat på musik har vart halvvägs på att somna! såååå mycket har jag gjort under den tiden jag bloggade sist tills nu! tänkte bara höra av mig lite igen, egentligen skulle detta bli ett inlägg med massa bilder från 2011 , men efter som inte datan vill sammarbeta med mig idag så får vi ta det senare,imorgon eller någon annan dag!Börjar mitt nyårslöfte idag oxå, inte äta godis på ett år, får se hur det går , heheh..
nu ska jag fortsätta ladda upp bilder från kameran till datan sen checka lite på dom sen kanske se om datan vill bli kompis med mig igen.

vihööörs!


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0