kvällens '' vill ha ''












första bilden : rea 192 kr på junkyard
andra bilden : 599 kr på junkyard
tredje bilden : 699 kr på junkyard
fjärde bilden : 599 kr på junkyard
femte bilden : 599 kr på junkyard
sjätte bilden : 384 kr på junkyard
sjunde bilden : 899 kr på junkyard
åttonde bilden : 899 kr på junkyard
nionde bilden : 999 kr på junkyard
tionde bilden : rea 280 kr på junkyard
elfte bilden : 699 kr på junkyard

tillsammans blir allt  5849 kr , jag kan spara i 283 år och jag kommer ändå inte ha råd med det! ååh, jag måste ha någonting, jag fyller år i juli och då ska jag önska mig kläder ifrån junkyard helt klart!
har vart på kalas hos lillkusin vid 3 till typ 7, är helt död nu, så sjukt trött. imorgon vid 11 är det träning, får se om pappa hinner köra in mig till stan!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH, FYFAN! jag ser bara äckel katten åh fyfan, katten har en jävla mus i munnen inomhus, våran fina lilla ökenråtta, men stamtavla , åååååh!
min syster kommer döda mig nu, jaha men r.i.p ökenråttan.. åhfyfan.
nu ska jag ta och tänka på annat, haha, hejdååå o pusspuss!



Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0