HAHAHAHAHAHAHAHHAHA OMG

HAHAHAAHAHHAHAAHAHA, innan jag börjar ''blogga'' måste jag berätta en vääääldigt rolig sak som hände för några minuter!
Min mobil ligger på luftmadrassen,jag har min stol precis brevid, jag säger till emma : TITTA HÄR!
då lyfter jag upp mobilen med båda fötterna, kastar upp den och skjuter iväg mobilen rätt in i väggen, och vi börjar asgarva så vi får tårar, FYFAN va kul det var, detta kommer jag garva åt rätt länge känner jag på mig, HAAHAHAHAHA,,,
Men iallafall, vi sitter här nu båda två och värkligen asgarvar åt händelsen, och jag kan absolut inte sluta skratta..
HAHAHAHAHAHAHAHA skjorta kavaj och mobilen i väggen..
okej nu ska jag vara seriös..hahahahah.
jag och emma ska väl snart lägga oss i sängen och dra täcket över huvvet och sova!
Imorgon ska vi dra upp till saknade donken som jag inte ätit på jääättte länge, har ju oxå godisförbud, jaaag måååste klara ett helt år!
nu ska jag försöka avsluta detta inlägget , sitter och asgarvar med emma och kan värkligen inte sluta.
haha, ni får bilder ochsånt från veckan när emma har skickat dom, vi har tatt mest bilder från hennes kamera.
hahahahhha hejdå..

ska försöka blogga bättre när jag inte sitter och skrattar ihjäl mig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA asgarvet som kvarstår en kvart efteråt !!!!!!!!!!

du är bäst idiot

jahahahahahaah <333

2012-01-04 @ 00:41:57

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0