fuck it!!!!!!!!!!!!

skolan var la seg som vanligt, gjorde som vanligt efter skolan, träffade ali och mosa!
Var med dom ett tag, sen kom polisen för det hade tydligen hänt en sak :o!
sen stack jag hem , bella joinade, vi checka beck och jag somnade ,, kul kompis jag är..!
Bella stack för ett tag sen och jag sitter och kollar på sveriges mästerkock!ska ta och lägga mig i sängen nu , för jag dööööör av förkyldning och huvudvärk, fuck it okay? Imorgon börjar vi med idrott på freja och det blir grymt! Fredag blir bäst, blir övernattning , utgång och tacos me girlzzzen ;>
Ha de bra, för nu ska jag njuta av min huvudvärk, or not..

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0