fredag den 13!

super go dag i skolan,träffade snyggpojken efter skolan,pizza&filmmys med mina söta tjejor!
Så sjukt kul jag har haft idag asså,helt crazy är bella och river ner glasburkar på ica!
och vi är awesome helt awesome :D
ska ta och hitta på något skoj innan fredag den 13 är slut! hahaha, fick ett sms av wiebke som det stog : Det låg en sax mitt på vägen & jag råkade cykla på den, och jag ramlade, hahahahhahahah omg.. du är crazy du med! fattar bara inte hur du lyckas..
ska ta och göra något vettigt nu, kanske sova? haha,får tänka på den saken!

Hoppas ni haft en bra fredag!
För det har jag haft iaf♥


snart börjar vi träna igen, och är ÖVERLYCKLIG!
jag ska träna skiten ur mig, det slår jag vad om!
let's go alexandra, NU KÖR VI!!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0