dålig uppdatering.

har inte uppdaterat sen igår när jag satt i biosalongen.
Igår : Breaking Dawn
blev till mina favorit filmer helt klart!Har ni inte sett den , så gör det, ni kommer tycka om den i promise ;)
Efter vi hade tittat på bio igår tog vi tåget hem vid halv 6, sen stack vi till mig och lyssnade på musik ett tag sen drog bella och sen var det bara jag o wiebke kvar, vi gjorde inte så mycket mer än att lyssna på musik och titta på teve.Sen drog hon med och då satte jag mig vid datan , camade med seif och ali , dunkade musik sen la jag mig vid kanske 3!

Idag : Vaknade vid 1,låg i sängen och smsade och titta på tv tills klockan blev 2 , då kände jag på mig att jag måste städa, jag satte igång och  rensade garderoben, städa rummet,blev en väldig skillnad.Blev klar runt halv 5 alltså för 20 minuter sen typ!

Nu : Mamma håller på att göra mat , har inte ätit på hela dagen, så det kanske är bäst att göra det innan wiebke får spel på mig! såja , ska äta snart!

uppdaterar senare lovers!


Bild från arkivet!

saknar dig så det gör ont! Tänker på dig dag som natt.
jag saknar dig så mycket så att jag ser & hör dig!
kom tillbaka, du var mitt allt.♥


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0