dålig dag så den blev bra!

hej på er sunshines!
Skolan var väl helt okej idag, lite seg men,måndagar är så långa och tråkiga!
efter skolan följde nadja med mig hem , vi käkade glass med jordubbar och tittade lite på film!
Sen drog vi ut och träffade ziki,mosa och ali! Vi var med dom ett tag, sen hände väldigt jobbiga saker som ja inte vill ta upp här.. och då gick vi o hämtade wiebke, sen var vi med dom igen, men vi snackade inte så mkt.....
sen tog jag,bella o nadja följe hem, och sen när dom skulle gå så ser jag bella i fönstret och hon försöker vinka ut mig, så jag går ut och då står ali o väntar på mig, han värmde mig lite eftersom ja bara gick ut med en tröja i det iskalla vädret!
Nu ska jag ta och sova snart, är väldigt trött, har sovmorgon imorn tills 10 över 9, och sen ska jag till k-rör vid 10 för elevråd, blir väl att träffa några på k-rör med :)
nu ska jag ta och titta klart på mammor och minimodeller!
Ha det bra så hörs vi imorgon,
pusspåer!!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0