DAGENS

DAGENS VILL HA: Dip dye!
DAGENS KLÄDSEL: Mjjukisbyxor från kik och en blåvitrandig tröja från gina! Blir väl att byta om sen när jag ska motionera :D!
DAGENS FRISYR: Nu : utsläppt     Sen : toffs
DAGENS LÅT: De vet du - din syrra
DAGENS PLANER: promenad med wiebke , mer vet jag inte! träffa bella ksk
DAGENS SAKNAD: Sippa <3
DAGENS DUMMASTE: legat i sängen tills halv 1!
DAGENS MISSLYCKANDE: inget (a)
DAGENS DROG: Bloggen <3<3<33<3, underbar statistik. Är på hundratal nu :D
DAGENS KÖP: inget änsålänge.
DAGENS GODIS: Äter inte godis!
DAGENS HUMÖR: trött!!
DAGENS CITAT: Livet är svårt , men jag kämpar ändå!
DAGENS ROLIGASTE: statistiken på bloggen!

Har precis gjort lite toast , ska ut och gå en sväng med min fina vän wiebke, Blir att träffa bella en stund sen säkert!
Jag vill oxå välkomna mina nya läsare, är överlycklig! tusen tack att ni kikade in på bloggen, hoppas ni stannar!



Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0