baby du vet att jag lever min dröm!

Direkt efter skolan drog jag hem & packade och satt vid datan en stund, sen kom pappas kompis och hämtade mig och jag åkte vidare till pappa! vi har för enstund sen ätit massor av tacos och pappa tog såklart fram världens största godisskål och 5 st 200g chokladkaker, såklart så får ju inte jag äta, och det suger värkligen..
eftersom vi hade besök av pappa&låtsas mammas kompis Linda och hennes son Frank och Lindas systerson från bahamas så hade vi en liten wiitävling, jag orkade faktiskt inte vara med, så ja satte mig i soffan med datan och snacka lite på fb med ruuuliga fuulk!
är så jeeevla trött just nu så jag vill bara lägga mig i sängen och sooooova. men såklart har våran cpigaste katt vält ner glasburen till ökenråttan så den gått i tusenbitar så de ligger glas över hela golvet, så ja får se hur ja kmr te sängen.
ska ta o umgås med the family nu. - alla utom äldsta syster!
ha det BÄST!
uppdaterar så snart jag kan! pussen

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0