28 januari ~ 2 veckor med världens bästa pojkvän <3!

Har sovit 4-5 timmar inatt.. somnade runt 4 och vaknade halv 7.Då var dom andra oxå vakna och dom kunde såklart inte hålla käften så jag la mig i mammas dubbelsäng och när jag precis ska lägga mig så hör jag en röst som säger : Aleexandraaaa, får jag sova med dig?
Hahah, så ja, wiebke kom o la sig brevid mig och vi somnade som två småsöta änglar! och vaknade upp som gudar! Bella väckte oss och sa att det var frukost, då såg jag att emelie,bella och nadja hade städat för de såg ut som ett bombnerslag! vi gick iaf ut till köket då hade dom fixat fram frukost till oss, och sen gjorde vi lite smoothie till! sen tog vi o sätta på wii - just dance 3 och dansade lite! sen bestämde vi oss för att dra till badet, så ja, vi kom hem för ngn timme sen , och ja sitter just nu i soffan med emelie och bella som ska sova här inatt igen! ska väl ta och fixa till något käk, imorgon är det träning runt 11 men ingen lust att gå faktiskt..
vi ses kära läsare.
pusspåer!

söta ohja!

Kommentarer
Postat av: Lolav

Grattis :)

( till 2 veckor )

2012-01-29 @ 21:13:01
URL: http://lolavs.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0