2 tråkiga & onödiga inlägg.

Hur bor du: Hos mamma bor jag i storastaden fkp och hos pappa på landet utanför fkp!
Brukar du komma i tid: oftast....
Hur lång är du:165!
Kan du laga mat:mästerkock!
Vad jobbar du med/pluggar du: skolan!
Vad har du på dig just nu:Underkläder , linne,grå ramones tröja över,och adidas byxor.
Har du någon fobi:människor som härmar!
Hade du en bra kväll igår:jaaaa!
Vilket är ditt senaste inköp:smoothie i fiket ;)
Din favoritdryck på morgonen:apelsinjuice eller smoothie!
Var fick du dina senaste pengar ifrån:julklapp,
Har du sovit i din egen säng inatt:inatt ja? eller ah ni fattar.
Vad hade du sönder senast:mitt lillfinger!
Vem snackade du med senast:haha asgarvar åt pappa när han pratar i sömnen!
Varm favoritdricka:varm oboy.
Favoritdricka när du är riktigt törstig: citronvatten,vanligt vatten eller cola ;)
Alkoholhaltig favoritdricka: cider <3!
När gjorde du senast något riktigt dumt: råka skära mig på en konservburk
Saknar du någon just nu: ja, sippa!
Vad ska man göra för att få dig irriterad: härma mig.
Någon jag stör mig på: wiebke när hon är efterbliven som fan
Intressen: Fotboll,vänner,datan!
senaste person du kramade:nadja :)

Senaste person du ringde: bella
Senaste person som ringde dig:mamma
Vad drack du senast:cola!
Vill du ha barn:kanske det :)
Längtar du till din nästa födelsedag: japp :)!
Har rakat dina ben någon gång: jaa?
Är du sugen på något nu: lakris!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: noll!
Använder du hudkräm:nae
Attraheras du av män med skägg: ..
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv.
Brukar du baka: händer väl :)
Röstade du i det senaste valet: typ!
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: kunde varit bättre.
Vilken låt lyssnade du senast på: ingenaning...
Har någon annan sovit i din säng inatt: nepp!
Vad tycker du är äckligt:champinjoner.
Har du pengar på mobilen: inte ring pengar! men sms!



- Vad har du på dig när du sover? - en XL tröja!
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) jag vänder och vrider mig hela tiden, tillslut ligger jag under madrassen!
- Hur många kuddar har du i sängen? 2-3
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? beror på om det är spännande och om jag vaknar mitt i drömmen.
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? har jag säkert.


godnatt kära bloggläsare!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0