Träna hit och dit.

Har precis gjort lite träningsövningar för magen,funkar jätte bra, ska fortsätta såhär nu, tror att det kommer bli ett bra resultat sen till sommarn , har slutat äta godis och sånt, äter knappt något onyttigt längre och sen tränar jag varje morgon/kväll! ser fram imot resultatet just nu! Dedär med vikt är jag orolig över, men eftersom jag har ganska stora benmuskler så säger endel att vikten hänger endel på det oxå!
Såja,vikten får vi se hur det blir med det. Man går väl ner lite då och då när man tränar och slutar med sötsaker.Och sen tycker jag med att alldeles för många som tänker så mycket på sitt utseende, speciellt sin mage, och det gör jag med, jag går ofta runt och säger att jag är tjock och sånt. Många säger att det är för att jag vill ha uppmärksamhet! Men det hänger inte någonting på det. jag tycker jag är tjock det är bara så,det är svårt att tycka om sig själv när man inte gör det lixom?Men sen tycker jag inte att folk som är så SJUKT smala ska gå runt och säga att dom är tjocka och feta och man  behöver banta hit och dit! för när man är så smal som tjejer/killar är idag och går runt o säger sånt då vill man bara ha uppmärksamhet. det är en självklarhet!Endel bryr sig så fruktansvärt mycket om sin vikt, endel folk föds som överviktiga och endel föds som anorexia och normala folk,men alla kan ta dom på insidan ändå?.Men dagens ungdomar går ju och svälter nuför tiden för att folk ska tycka om en?Men jag tycker inte att man ska bry sig så mkt,för att alla ser olika ut. och egentligen är det inte utsidan som räknas,men jag har svårt att ta mig som jag är. jag har väldigt svårt att FATTA  att det är insidan som räknas, det är min svaga sida att jag inte kan ta mig själv som jag är,ibland går jag ofta runt och säger att jag ska banta och att jag ska sluta äta för jag tycker jag är tjock.men det löser sig till slut.Om man bara äter rätt och tränar i lagom takt så går det nog bra! så ja,ingen har egetnligen rätt att ta dig på insidan,men ibland är det svårt att ta folk på insidan och utsidan!!
Jo det blev ett litet inlägg här, men hoppas att ni inte är som jag som bryr er mer om eran utsida än insidan!
Ha det super bra , och njut för det är sportlov och helg:)!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Du är perfekt som du är Alexandra!♥



2012-02-11 @ 16:50:29
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/
Postat av: jossen

Fint du skriver underbara kusin! Håller helt och hållet med dig! Och strunta i dom som tror att du vill få uppmärksamhet. Kämpa för det du vill och det tycker jag du visar i texten! Grymt stumpan. Jag tror på dig!! Jag ska också få platt mage inför sommarna. Du och jag kanske kan gå ut och gå hälsoslingan någon dag? :) puss på dig!

2012-02-12 @ 22:18:34
URL: http://jossenhenriksson.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0