söndag!

Har inte bloggat på hela helgen har haft fullt upp !

I fredags slutade vi skolan vid badet , träffade ali en stund , sen gick ja  hem till wiebke och va med henne o bella,
vi checkade film , myys!

I går vaknade jag vid 10, åt,fixade mig för runt 12.35 åkte jag,wiebke o bbella till skövde,tittade på igelkottencup(fotbollscup) o hade det skoj. orkar nt ta upp vad vi gjorde där mellan matcherna! Sen åkte vi hem runt elva, yao, 11 timmar i skövde teheh..

Nu ligger jag o bella i min säng o gör inget just nu, ska väl äta snart , får se vad som händer idag, har inga bestämda planer :*

har de bäst , puss på er !


älskar er !!!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0