min bästa vän ,min föreviga allra bästa vän. du är oersättlig. det vet du redan.

Alla skulle ha någon som du ,men du känner mig,jag bryr mig inte särskilt mycket,om vad andra har,så länge jag har dig. och för mig har aldrig någonting spelat sån större roll så länge du har stått bredvid mig.och jag vet inte ens om jag behöver beskriva eller berätta ,hur nära mitt hjärta ligger ditt,hur många eldsvådor jag kan gå genom för dig
hur länge jag skulle kunna springa med dig över axeln.eller vilket håll jorden snurrar,så länge du snurrar med mig.

du är den människan som jag kan prata med i alla lägen, den som förstår mig och ser mig på ett sätt som ingen annan gör. Du är den tjejen som har humorn som man bara älskar, talangen att få en på bra humör hela tiden. Jag har aldrig vatt med om något så bra som dej. Du är min bästavän, jag ser mig själv i dej, allt du gör och allt du säger.Alla år, månader, dagar, timmar, minuter och sekunder vi har gått igenom tillsammans.. Visst, vi har haft endel gräl, men det tillhör. Vi har klarat det, och på så sätt klarar vi allt.Du är den absolut bästa kompisen man kan ha.Och kära du, jag vill verkligen inte förlora dej.. Då vet jag inte vad jag gör. Allt med dej känns rätt, och du får mig på bra tankar all the time. Jag älskar dej bruden.Du är något av det bästa som hänt mig bästavän!












både nya och gamla bilder på min älskling,
i love you girl, you are the best,
u make me smile every day <3!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men älskling!

Du ska bara veta hur mycket jag älskar dig! Med dig känns allt rätt och du är så grymt underbar så de inte är sant, att förlora dig är som att förlora allt, jag vet inte hur jag skulle överleva utan dig, utan allt skratt och alla underbara minnen! Du kan få mitt humör till toppen med bara några ord! Jag släpper dig aldrig, jag skulle gå in i döden för dig och jag lovar dig , jag tänker ALDRIG släppa taget om dig!

2012-02-06 @ 22:13:53
Postat av: Wiebke

Men älskling!

Du ska bara veta hur mycket jag älskar dig! Med dig känns allt rätt och du är så grymt underbar så de inte är sant, att förlora dig är som att förlora allt, jag vet inte hur jag skulle överleva utan dig, utan allt skratt och alla underbara minnen! Du kan få mitt humör till toppen med bara några ord! Jag släpper dig aldrig, jag skulle gå in i döden för dig och jag lovar dig , jag tänker ALDRIG släppa taget om dig bästavän! Du finns alltid där för mig och med dig kan jag prata om allt! Du är min ängel med eller utan vingar gumman så älskar jag dig föralltid! Du är bäst, du gör mig glad med bara ett av dina vackra leenden!

Om jag bara kunde förklara hur mycket jag älskar dig! Jag göt allt för dig, vad de än är! Bästavän! Tack för att du finns!

2012-02-06 @ 22:18:50
URL: http://wiebke.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0