Lördagsmys med bästa bella!

ligger just nu i bellas stooora och sköna säng och dricker cola och äter kebabchips, det goaste som finns i chipsvärlden! Det enda jag har gjort idag är att åka ut en sväng med mormor,mamma och bella och shoppa lite, vart på stan och kikat lite,jysk,öb,och osterian, jag och bella smakade på världens ÄCKLIGASTE ost, uschfiifan.
jag och bella har kekat tacos med hennes familj och tittat på melodifestivalen som iår typ suger och sen har jag ''råkat'' dra sönder ena armen på bellas nalle... ihihihi busigt..
ska väl lägga oss om en stund antar jag, för imorgon har vi träning runt 11! fml


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0