Din käft är som 7eleven: öppen 24/7 & har allt att erbjuda.

Sorry för dålig uppdatering, men hinner värkligen inte!
Igår var det andra dagen jag var i skolan denna veckan, efter skolan drog jag hem en stund och sen gick jag tillbaks till skolan vid halv 4 med bella & emelie, gick upp till datasalen och skrev klart engelska inlämningen som jag ändå inte blev klar med.. hmm,Efter att jag suttit i datasalen ett tag så började vår träning runt halv 5, så vi gick ner till träningen som var i gympasalen på skolan, det var en tröööökig träning, jag var fortfarande förkyld och blöö!Efter det duschade jag lite snabbt och sen gick jag och bella och mötte upp mosa och ali och hade en mysig kväll med dom!

Idag hade jag svårt med att kliva ur sängen imorse, men jag lyckades, gjorde mig iordning och började med spanska på morgonen!skoldagen rullade på och den var lika tråkig som vanligt, efter skolan drog jag och bella hem till mig en stund, sen vidare till biblan och träffade Emelie , Nadja & Wiebke.. efter en stund kom mosa och ali, och efter yttligare någon stund kom Kasper! Det var sjukt dålig stämning, hände massa olyckliga saker, tårar,glädje,sur som en citron och ja! Kvällen slutade iaf bra sen, då blev de massa kääärlek, hahah.. sen drog jag hem, gick ut o keka på gondolino med mamma och johan, och sen nu så sitter jag hääär. ja iaf, dagen slutade bra och det var huvudsaken.
slutar dagen bra så sover man också bra!
precis som jag ska göra om en stund, även fast det äntligen är HEEEEELG ochså så är ja vääldigt trött..
Får väl se vad som händer,
Längtar tills jag blir äldre, då är det fiiiiesta som gäller vid denna tiden och framåt.. hihiih
puss på er , ha en sjukt grym fredagskväll ♥



Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0