Dag 07 - Tio sanningar om mig

1.I lågstadiet och kanske även nu är jag en ''ledare'' i tjejgruppen i klassen, folk ser upp till mig väldigt mkt!

2.Jag går inte till skolan om jag inte har plattat eller vågat mitt hår.

3.Jag är jääävligt bortskämd, får allt jag vill ha & önskar mig, dyra saker varje år!

4.Jag har förändrats väldigt mycket genom åren, när jag gick i 3an sminkade jag mig med svart runt ögonen...

5.Jag har varit ett VÄLDIGT STORT fan till tokio hotel, jag räknade en gång hur mycket saker jag hade med dom, det var över 70 grejor,planscher,halsduk,mössa,skor,väska,tavlor allt!

6.Jag har ett sjukt dåligt självförtroende, i hela min skolgång har ALLA lärare vi haft sagt : Du kan mer än vad du tror. Jag hör det varje år, har så sjukt dåligt självförtroende alltså!

7.Jag har bott i Norrland (ursviken i skellefteå)när jag var väldigt liten,i vartofta,sen bodde jag i 5 olika lägenheter på samma gård/område.

8.Jag har växt upp med djur,hos pappa bor vi på landet, och då har vi hästar,hundar,katter,ökenråttor och ja!

9.Folk tar mig som en katig och dum person oftast,Men när man lär känna mig är jag faktiskt ganska snäll,kan va hur bitchig som helst ibland.

10.Jag beter mig inte som en svensk,jag är 25-35% finsk, men jag umgås oftast med utländska, för jag tycker det är mycket roligare att vara med utländska än svenska,dom har roligare humor,Dom är inte rädda för någonting,, och jag börjar prata som en utländsk ibland oxå! Jag älskar deras stil lixom!Speciellt killarnas, jag har alltid vart mer åt killhållet, har aldrig lixom vart en liten prinsessa och mamma & pappas lilla ängel,jag älskar killstil, så sjukt mycket snyggare än tjejstil!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0