21:04

Ligger och tittar på familjen annorlunda som slutar när som helst , men what ever? finns ju inget bättre :)
ska väl ta och byta kanal till 3an ~ mammor och minimodeller eller tv11 ~ Vingar av glas.
Har vart en rolig men samtidigt tråkig dag, har vart på sjukt dåligt humör..
Skolan var väl helt okej, träffade ali när han hade hemspråk och pratade med rektorn angående skolbyte!
Efter skolan stack jag,emelie,wiebke,bella och nadja till stan och fikade lite på lilla blå, och tittade på lindex lite!
Mer har jag faktiskt inte gjort denna dagen, har smsat med bästa sofia och wiebke, ska antagligen på kalas hos sofia på söndag (12februari)!
efter vi vart på stan ett tag så gick vi ner till biblan och hade allmänt skoj! sen drog vi hem och nu ligger jag i sängen och har precis kekat köttbullar och makaroner heeelt själv.. tihihihih.
ska stänga av datan tidigt idag, för har återläs imorgon , börjar egentligen 09.10, men eftersom jag och bella blev utslängda förra veckan så får vi gå te skolan kl 8 och sitta där tills 9 och jobba med ngt tråkigt..
ska nu ta och vara social med folket som skriver till mig överallt, heh.
Ha det bra, pusss!!! <3

hehe, tog i lite hårfärgsmascara ihåret när vi va på lindex, smeexiigt

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0