svar på tal!

 
 
Svar: Det var ingen lixom farlig sittuation.Jag var väl runt 4 år,jag och min pappa hade inte träffats på flera veckor/månader, då hoppade jag upp i hans famn! Och eftersom han är snickare så har han ganska farliga verktyg och sånt på sig! Så ja , jag hoppade somsagt upp i hans famn, sen när han bärde ner mig så hade han ett mattkniv i fickan, och då var liksom de vassa bladet ute så då fick jag hela kniven i magen!Det gjorde jävligt ont, kommer inte ihåg hur djupt det blev, men jag skulle behöva åka in till akuten, men de gjorde vi inte! Fick ett litet plåster sen var det bra med det :) Så nu har jag ett ärr där och kommer väl ha det i hela min livstid! Denna historian har jag berättat väldigt många gånger , haha!
hoppas du fick svar på din fråga, kram!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0