Ponnyridning

Åkte till pappa igår halv 10 på kvällen bland alla fulla människor på the station!
Låtsas mamma och syskonen hämtade mig på stationen i sandhem och vi åkte sen hem , då tittade jag och syster
På Sean banan filmen, haha! Sen var jag rätt trött och somnade väldigt fort!
Vaknade idag vid halv 8 och fick reda på att vi ska till ponnyridning , så nu sitter vi i bilen mot Falköping och hästtransporten är med eftersom de är våra fina hästar som ska ställa upp ;) så dagen börjar alltså mes ponnyridning och sen ska vi till Bissen o faster och fika och umgås , sen kommer pappa hem från Göteborg idag med! Mycket mer vet jag inte , så uppdaterar när jag har mottagning , ha en bra dag <3


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0