Min dag!

Åkte och mötte ebba och simone hemma hos simone , vi drog upp till stan direkt och kikade lite,sen köpte vi redbull innan vi stack hem till simone!Där satt vi och chillade ett tag och tog as fula bilder! Sen när vi tröttnade stack vi hem till Ebba och tittade typ 5 minuter på en film,haha?!!? Aja,sen drog vi upp till donken för glasskäk och chill! Sen vidare till ållevi där vi tog ännu mer fulare bilder,haha! Sen drog vi hem till ebba igen och hämtade min cykel och sen hem till mig där vi tittade på lite gamla minnen och titta videos ochså! Följde sen dom hem och nu har jag suttit vid datan ett tag och lyssnat på musik och tittat lite streetrace.Imorgon blir det kanske sommarland med ebba,om inte så gör vi något annat :) På onsdag åker jag till sommarland med emma,emelie och wilma,torsdag och fredag har jag match/träning och sen på lördag morron vid 7 åker jag till källby,efterlängtat!♥
Nu ska jag ta och borsta tänderna och lite behövliga saker innan jag lägger mig,vi hörs imorgon,godnatt på er sweeties!
ett måste innan jag somnar♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0