liiiiiiivet som svenne vettö

Hej och förlåt för dålig uppdatering idag!
Har varit en lång dag iskolan, slutade 20 över 3, tpy döda mig??!!? iaf, gick hem och åt lite, sen datan lite och fixade mig, sen vidare till simones crib där även ebba var, sen stack ebba hem och åt, och jag och simone stack till statoil oc hon köpte någon skit :D Sen vidare till plantis och snacka massa skit och sen kom ebba igen,sen gick vi till mitt gamla dagis och hade kuul :D Ebba stack hem efter ett tag då jag och simone hoppade in i hennes bil och vi rullade vidare till hennes syster, där vi snacka massa , var inne hos nicole och jag lekte med Nala hela tiden,världens sötaste hund :D Nu är jag hemma och har precis duschat och ska lägga mig om ett tag,tror jag uppdaterar med någon bild om ett tag,puss på er♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0