I väntan på simone och ebba! ☺

 Gick upp vid kvart i  8 idag, då duschade jag direkt,åt frukost och fixade mig! Sen gick jag mot skolan och ser några godbitar springandes mot mig,ebba och simone♥ Första skoldagen rullade på och det var hur roligt som helst och tror faktsikt att 7b kommer bli en sjukt bra klass! Är redan as glad att jag inte bytte OCH JAG VI FICK SKÅP IDAG, WIIIIIIE :D  Imorgon börjar vårat ordinarie schema och senare i terminen får vi betyg! Känns sjukt, tänkt att jag redan går i sjuan :D haha aja! Sen gick jag hem och väntade på pappa i tio minuter, sen kom han och vi åkte upp t polisen fixade pass och sånt! Sen åkte vi o åt på mickeys och nu är jag hemma och väntar på mina godingar som äter just nu, sen ska jag vara med dom hela dagen! Hoppas ni får en superbra dag även fast det kanske inte är så bra väder, haha c you later ♥
2012                                                                      2011
 

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0