I still love u and it still fucking hurts

Hade rätt bråttom efter träningen igår , cyklade hem, duschade fort som fasiken,packade ,och sen ner till stationen där Jonna väntade på mig , de var inte så svårt att hitta henne, eller de är ju inte så svårt att hitta en hummer ;)
Sen åkte vi hem till pappa och gjorde de gamla vanliga att gå ut till hästarna lite då och då! Och sen gjorde jag,Jenny och Jonna mat mitt i natten :) somnade inte med ett leende på läpparna , men ska ta tag i mitt liv nu och släppa taget om h*n! Orkar inte gå och tänka på en person som sårade mig så jävla mycket!
Nog om det, nu håller vi tre på att Göta frukost och om ett tag åker pappa och Veronika och då får vi syskon en helg för oss själva :) ska hjälpa till med maten nu , ha det bra så hörs vi! (:


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag trodde inte du var så gammal när jag lärde känna dig.

2012-08-10 @ 18:35:32
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0