haha älska livet!

Skolan rullade på som vanligt idag igen hhaha, har haft världens roligaste skoldag idag,haha vart så sjukt kul :D
Slutade 13:50 då jag och simone stack hem t mej i 5 min eller nåt, sen hem t henne och softade och hade så jääääävla kul :D Nu är jag hemma och fick ett sms av mamma för några minuter sen och då skrev hon : Titta vilken cool bil som parkerar utanför oss om någon minut! Jag står och väntar och tittar, då ser jag min ögondrog, en dodge och jag höll på att döööö av lycka , åå älskar dom :D:D:D Så är typ über glad nu, och ikväll ska jag äta kräftor med tha famila ! bättre kan det inte bli! så nu önskar jag er alla en superbra dag, hörs senare ♥♥
'
Några från igår , haha älska 7b♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Vem är det i gul tröja?:)

2012-08-22 @ 21:17:27
URL: http://nattstad.se/worldbyemma

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0