godmorgon falköping ☺☻

Har precis käkat en stadig frulle och ska börja fixa mig strax! Ska träffa simone idag igen innan min träning.Och sen åker jag tåg till pappa tidigt på morgonen imorgon istället :) Och varför jag är hos min pappa hela tiden är för att jag träffar han nästan aldrig och vill få så mycket tid med honom innan skolan börjar och alla träningar och sånt! Fast till helgen nu åker pappa och låtsas mamma till Ullared och då ska jag umgås med mina systrar hela helgen,Jennys kompis Jonna fick körkort för bara någon dag sen, exakt samma dag som hon fick körkortet så lånade hennes pappa ut hummern till henne, haha helt sjukt! Så igår eller förrgår åkte jag hummer till 12 på natten och fan va jag älskar dom, sjukt grymma! Så nu när hon har körkort får hon låna våran stora röda ford som vi har hos pappa, så nu kan vi åka runt med den och så, haha! Nu ska jag börja fixa mig och sen drar jag ut! Uppdaterar snart med Dag 2!
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0