Fest i hela Falköping

Nu är jag hemkommen efter en super bra dag hos kusinen , vi har gjort mat,dansat zumba,styrketränat,tittat runt på datan lite,ätit Kina mat , och sen avslutade vi kvällen med grönsaker och dipp (; gick sen hem själv igenom hela wetterlin , vid stationen , terassen sen vidare upp mot Ströget och plantis och allt dedära helt själv när alla kollade,busvisslade och bjöd mig på sprit och allt möjligt , men duktiga jag sa nej ;) men som tur va så hade jag en bra kompis på telefonen som höll mig sällskap ^^ nu är jag hemma och ska alldeles strax lägga mig för just nu är jag dööötrött! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag så ses vi i möra , Natti mä er ;)


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0