Dag 01 - 10 saningar om mig

1.För något/några år sedan hatade jag mitt efternamn,nu älskar jag det och jag är en stolt finsk♥!
 
2.Jag har bott i norrland!
 
3.Jag är bortskämd,jag får precis ALLT jag vill ha!Och då menar jag faktiskt allt jag vill ha.
 
4.För några veckor sen så tappade jag kontakten med killen i mitt liv,killen jag alltid kommer att falla för.
 
5.Jag har fått en kniv i magen!
 
6.Finns inget jag tycker så mycket om som bilar!Helt förälskad! :D
 
7.alla som frågar mig hur gammal jag är tror att jag är 97a,värkligen alla.
 
8.Jag tar med mig min gamla iPhone på resor för vill inte lämna ifrån mig den, känns tungt att lämna 7000 bilder och minnen!
 
9.Jag är uppväxt som bonne..
 
10.Jag tycker mjölk är det äckligaste och vidrigaste som finns,ärligt talat!


                            

Dag 02 - Mina rädslor 
Dag 03 - En person jag saknar

Dag 04 - Mina syskon

Dag 05 - En person du kan berätta allt för

Dag 06 - Min favoritbild

Dag 07 - Önske outfit

Dag 08 - Min önskelista 2012

Dag 09 - Videoblogg

Dag 10 - Det här får mig att må bra

Dag 11 - I min handväska

Dag 12 - I min sminkväska

Dag 13 - Mina favoritskor

Dag 14 - Gör en hiss&diss

Dag 15 - 10 saker jag gör varje dag 

Dag 16 - Dagens vill ha

Dag 17 - " Before I die "

Dag 18 - Min mobil

Dag 19 - Bilder på mig som liten 

Dag 20 - Min förebild


Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag tycker inte du ser it som 97a... Så inte alla mohaha.

2012-08-09 @ 08:11:08
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se
Postat av: Linda

Hur fick du en kniv i magen ?:o svara gärna i ett inlägg !
Kram

2012-08-18 @ 00:38:21

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0