whoooo's that girl?

Hej på er!
Wiebke stack för en stund sen, vi har hunnit med att äta lite,suttit vid datan,haft så jävla kul och skrattat ihjäl oss, o checkat bigbrother! Hahah, fyfan vad jag har saknat dig vännen, känns som flera år sen vi sågs!Nu har jag precis satt på mig min lilwayne tröja som jag fick av pappa på elmia! är hur jäkla glad som helst :D!Om ett bra tag tar jag och lägger mig i sängen, för imorgon väntas en ny skoldag,skolvecka,skolmånad ändå till SOMMARLOVET! längtar som fasen!Det är ju då ALLT roligt händer.. ååååh taggar allting, Lysekil med världens finaste vän,träffa emma(måste),falkenberg,liseberg,sommarland,danmark,husbilstripp,norge,strömstad, ALLT, längtar så sjukt mycket nu! och något av det bästa, ållevi sena kvällar med goa folk är nästan de bästa som finns!
Nu ska jag fixa lite småsaker och smsa med R och W.
seeyaah!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0