TOKIO HOTEL





Nu



När jag var 8-10 år avgudade jag tokio hotel, alla mina väggar var täcka med affischer på dom, man såg faktiskt inte väggarna, jag hade halsdukar,mössor,vantar,skor,väskor ,tavlor,affisher,skivor,ALLT!
Jag lyssnade sönder mina öron med deras musik,jag verkligen ÄLSKADE tokio hotel!Jag sminkade mig som Bill hela tiden,alla klagade på mig och bah: hur fan kan du gilla dom,jävla emo..osv!
Men jag sket i det,jag stog för vad jag älskade,alltså bandet Tokio Hotel!
Men sen hände någonting jag vet inte vad..Jag slutade lyssna på dem,jag började ta bort affischer på dem osv! Men än idag har jag kvar ALLA affischer,bara att jag inte har uppe dom,alla mina saker med dom finns kvar! Visst jag lyssnar på dom då och då, och jag kan hälften av deras låtar nästan utantill!Jag sket i att plugga,att vara med kompisar för att titta på videos och sånt med dom.. Tokio Hotel var ett del av mitt liv då! Det är det nu med och kommer alltid att vara,men det är inte samma sak längre..
Men vad har helt ärligt hänt med Bill?hur ser han ut..?!!? Förut var han så gudomligt söt,snygg och perfekt, nu börjar han se gubbig och äcklig ut! Jag gillar han fortfarande,men så som han ser ut är lixom inte fint nån stans..Dem andra i bandet har faktiskt inte förändrats så mycket, det är bara Bill!
Jag lovar och svär,när jag såg på videos och bill började gråta,då gjorde jag det med, skrattade han skrattade jag! Tokio hotel är och förblir alltid en del av mitt liv det kan jag nästan svära på!
Länge leve Tokio Hotel!♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0