Svar på frågestunden!

Postat av: nadja

1 : vad är det bästa du vet ?
2 : hur gammal tycker du själv att du ser ut som ?

svar:

1.De bästa jag vet är att vara ute sent på kvällarna med kompisar!(något av det bästa)

2.Typ 98a eller nåt.. alla tycker att jag ser ut som 98a lr 97a :P

 

Postat av: EMMA

- tycker du om mig?
- beskriv dig själv med 3 ord
- din ALLRA bästavän
- Vem av dina vänner står dig närmast?
- Bästa killkompis?
- Kollar du på utseendet eller insidan först?
- Vad faller du för hos killar

 

svar:

- Jag tycker att du är en helt fantastisk person som alltid ställer upp för mig. Du gör mig glad när det är jävligt omöjligt att vara glad.Du är så sjukt saknad så jag typ dör, och vi måste verkligen träffas i sommar, det är fan ett måste! Älskar dig bästavän! och saknar dig mer än något annat.

-uppkäftig,dåligtsjälvförtroende,bäst , haha :d

 

-Wiebke är typ min allra bästavän, hon o jag ska göra as mkt i sommar.

 

- Wiebke,bella,nadja,emelie och du!

 

-Eh, umgås mest med ziki och mosaia, för ngra dagar sen var det ramiz.

 

-Alltså, inte för att jag vill vara en dålig person nu, men hur många tar folk på utseendet egentligen? helt seriöst.. ingen gör väl det? Finns ju inte en as snygg tjej som är tsm med en ful kille,Alla vill väll ha pojkvänner/flickvänner som ser bra ut. Så både och faktiskt.,  jag börjar ju inte haffa/gilla en person utan att jag vet vem de är, måste känna personen först.

 

- Magrutor faller jag för :)

 

Postat av: Simone

1.vad tycker du om mig?
2. vad är det bästa du vet?
3. mjölk/vatten
4. saknar du våra tider ?
5. saknar du BESA?
6. hur gammal tkr du själv att du ser ut som ?

svar:

 

1.Ja, vi har vart osams i snart ett år, så tycker faktiskt inte alls om dig, du är faktiskt falsk..

2.Att vara hos pappa(ibland), vara ute sent med kompisar, åka på semester med pappas familj.

3.vatten, har inte druckit mjölk sen jag var skit liten!

4.nja,,

5.nej faktiskt inte, den jävla gruppen varade ju i några dagar..

6.checka där uppe!

 

Postat av: Wiiebkis

1. Har du ätit?
2. Hur mår du?
3. Favorit låt, säg inte mångaaaaa
4. Favorit pogram ? Sääääg inte många
5. Något du måste Göra innan du dör
6. Hur ofta har du varit riktigt kär ?
7. Allra bästavän?
8. Något du längtar efter
9. Något du aldrig glömmer, en sak!
10. De godaste du vet?

HAHAHA, svårt att ställa frågor när man vet de mesta..
ÄLSKARDEJ!

 

svar:

1.ja, jag åt senast med dig (:

2.Jag mår skit bra :D

3.lil wayne's låtar. du vet vad jag tkr om ;)

4.Big brother.

5.Flytta till L.A eller new york eller nåt, Gå på en riktigt fet fest, åka pulka i sälen (väggen)

6.Du vet vilka jag har vart kära i, men för er som inte vet, 5 ggr kanske!

7.Titta där uppe!

8.sommarn helt klart.

9.De jag gjorde med mosaia..

10.morsans mat.

älskardigmed<3

 

Postat av: EMMAS

1. vad tycker du är de bästa med dej själv?
2. vad tycker du om din egna blogg, 1-10`?

hehe ,,,, kommer dock inte på mer ;) PUSS

svar:

1.Ingenintg helt seriöst, ,men MÅSTE jag verkligen välja nåt, så ögonen.

2.typ 5-7..

haha puss!

 

Postat av: Victoria

1. Vad/vem saknar du?
2. Vad tycker du om mig?
3. Vill du träffa mig igen? :)
4. Gillar du att fota?
5. Kan du lägga upp mer vardagsfoton? (a) Eller foton du tagit osvosv.
6. Allraste bästa vän?
7. Hur många gånger har du varit riktigt galet kär?
8. Vem gillar du?
9. Vad heter ditt ex och vad tycker du om honom?:)

 

1.Saknar min gamla hund sippa..

2.jorå, du är en jätte söt tjej, som jag värkligen DIGGAR! du är sjukt snäll o finns alltid där. du är saknad.

3.jaa, de klart jag vill!

4.ja, jag älskar det.

5.Jo de kan jag väl, men på datan jag sitter vid mest, det är en standard data, kan inte lägga in bilder från mobilen,kameran där, så måste lägga in dom på min andra data,sen skicka dom till den vanliga datan, såjaa.

6.titta där uppe!

7.titta där uppe!

8.Jag gillar en kille som värklgen betydde allt för mg, men nu har det hänt massa skit mellan oss, och allt är fucked´up! fråga på msn lr nåt. så får du veta.!

9.Mitt ex heter Ali, jag hatar han helt seriöst.När man var tsm med han då var jag galet kär asså! När vi gjorde slut, då vet man vem han är egentligen, hur taskig han egentligen är, jag fattar inte att jag kunnat varit tillsammans med honom, jag skäms helt ärligt talat.Han kallar så sjukt många folk tjocka, och att dom ser ut som stryk. Men han borde titta på sig själv, för han ser inte perfekt ut heller.Han fattar inte att han kommer få så sjukt många haters snart om han inte börjar bete sig.Han fyller 15 idag, men han beter sig som 11.. Han sa att jag var fetare än halva jordklotet, och tack vare han har jag fått så jävla dåligt självförtroende, jag går in på bantningssidor varje dag och tittar hur barn ska banta!det är lixom inte okej att gå på folk som är 2 år mindre, att säga att man ska gå o dränka sig, banta, dö osv.Varför var du tillsammans med mig om jag var så jävla tjock? Jo för att du utnyttjar folk, UTNYTTJAR.sluta skryt om att du är så jävla tuff och 2 år äldre, ingen bryr sig.Dessutom, så började han med en annan tjej precis när vi hade gjort slut, sen när han inte fick henne började han med mig igen, sen har han hållt på så, sen när jag sa till honom : nej jag vill inte ha dig, då började han igen, att kalla mig tjockis,flodhäst,osv! och säga att jag äter på donken varje dag, men det gör jag faktiskt inte, när jag är på donken köper ja oftast glass!  Så  ali, detta vill jag säga till dig, Hellre tjock och mätt, än smal och hungrig! fuck you!

Postat av: emelie nilsson

1. Vad tycker du helt ärligt om mig?
2. Favorit mat?
3. Favorit dricka?
4. Bästa/ finaste djuret du vet
5. Vad tycker du om din skola?
6. Vilka är dina allra bästavänner?
7. Tio bästa bloggar
8. Vart köper du mest kläder?
9. Favorit färg?
10. Vad är det bästa med fotbollen?

svar:

 

1.Skit snäll tjej,som är grymt duktig på fotboll, du är jätte söt emelie!

2.mammas mat :D

3.multivitamindryck ;)

4.hästar trorja!

5.Vissa dagar hatar jag den, vissa dagar är den de bästa som finns.

6.wiebke är min allra bästavän, sen har jag fler bästavänner som betyder så sjukt mkt för mig, som bella,emma passhier,nadja,emelie,sara osv! ni vet vilka ni är.

7.Bästa bloggarna och dom ja  följer finns på min blogg, i vänster spalten står det : VÄRT ATT TITTA, där står alla jag följer.

8.Gina tricot,HM,JC, när jag får mitt bankkort, då jävlar börjar ja shoppa på junkyard.

9.alla typ

10.det är bara så sjukt kul, känna känslan när man vinner!

Postat av: My Törnqvist

1. favorit sporter?
2. hur är du som person?
3. har du någon häst?
4. vilka bloggar läser du?
5. läser du några kända bloggar?
6. om inte, varför?
7. har du några syskon?
8. vad tycker du om din klass?
9. gillar du att shoppa?
10. hur ofta spelar du fotboll?
puss<3

svar:

1.Fotboll och Badminton.

2.uppkäftig,snäll mot dom som är snälla mot mig, blyg, typ så.

3.Nej, ja sålde min för nåt år sen..

4.titta ovanför.

5.kenza's och kissies ibland.

6.-

7.yepp!

8.jag älskar den!

9.när man hittar något så är det väl kul :)

10.2 gånger i veckan!

puss<3

Postat av: Amanda
1. Vad gillar du att göra mest på fritiden?
2. När började du spela fotboll?
3. Vilken är din favvo blogg?
4. Har du husdjur? lr haft?
5. Saknar du nån?

svar:
1.Spela fotboll,vara med vänner!
2.jag började spela fotboll början av 2008!
3.Titta där uppe.
4.hos pappa bor jag på landet, och där har vi ,7 hundar plus valpar, katter,hästar osv:)
5.ja det gör jag.

Postat av: sara din habibi
betyder jag fortfarande mycke för dig?
kommer du ihåg alla våra grymma minnen?

svar:

Ja, du betyder så jävla mycket för mig älskling!
dom är oförglömliga älsk!

Postat av: bella

1.Vad är det pinsammaste du har gjort?
2.Vad tycker du om mig?
3.Ska du flytta till USA?
4.Varför är du rädd för fjärilar?
5.Vad vill du utbilda dig till?
6.Vilket är ditt favorit ämne?
7.Puss eller kram?
8.Vem har du vart ovän med längst i ditt liv?
9.Vad gillar du o göra mest?
10.Favoritdag på året?
11.Vilka tvprogram tittar du på varje dag?

 

svar:

1.HAHAH, finns mkt pinsamt jag gjort, men något av det , när jag var liten, var vi på lilla blå (ett café) , då gick jag på toan, sen när jag kmr ut hittade jag inte mamma, sen såg jag henne(trode jag) så jag kom mot henne bakifrån och kramade henne , sen när den tjejen vänder sig om , visar det sig att det inte var hon.. hahah..
2.Min bästavän, barndomsvän, jag älslkar dig något otroligt mycket , du äger.
3.Pappa har pratat om att vi kanske ska titta på en gård i usa, så vi får se..
4.haha,jag är rädd för fjärliar för dom är livsfarliga..
5.jag SKA utbilda mig till bartender.
6.idrott.
7.både och faktiskt,men mest puss
8.simone, snart ett år.
9.titta där uppe!
10.då vi åker till lysekil,massa semester dagar,skolavslutningen,födelsedag,julafton, osv!
11.Måndagar tittar ja på bigbrother,tisdagar :lyckan i l.a och bigbrother, onsdag: min pappa är bättre än din pappa och big brother,torsdag:du är vad du äter och big brother ,fredag:let's dance och bigbrother, lördag:kvällen är din, söndag:kontoret,time out,bigbrother.

 

 


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0