Jag är inte rädd längre! Om jag nu så ska behöva släppa taget, så gör jag det med ett leende denna gången.

Gick somsagt en promenad med bästis förut, vi snackade om allt mellan himmel och jord(nästan) behövligt.. När jag kom hem åt jag lite och tittade BB! Har lyckats att sträcka mig i bäcken-benet, och det gör så jävla ont måste jag säga..Ska börja lite smått med att packa,imorgon drar jag till pappa efter skolan och stannar där över helgen, på söndag blir det kalas för sister! Ska även hinna med att gå/springa 2 ggr per dag! Hos pappa är de allting lugnt, ingen skola,inga läxor,ingen tid att sköta! Bara lixom chillaxa in the forest! Härligt att gå morgon promenader i skogen. Love it!
Godnatt♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0