Hemma igen!

Hallå där, haft en bra helg?
Jag har inte gjort så jätte mycket faktiskt, pappa kom o hämta mig precis efter det senaste inlägget, då åkte vi och handlade sen åkte vi hem..Hemma fixade jag o pappa iordning tacos till resten av familjen kom! När dom kom hem åt vi och hade det soft, Igår hände inte heller så mycket, vi var i skövde och kikade lite, becka är världens pinsamaste människa, svär.Vi var inne på h&m, Då går becka fram till en tjej som håller i massa kläder,och frågar : Ursäkta,har ni något lila kofta här? Den tjejen bara bitch blickar becka o bah: Eeh.. jag jobbar inte här.. HAHAHA..!Idag hade vi kalas för Jenny (syster) där en del av släkten kom, fick även reda på att pappa o hans sambo ska till EGYPTEN??!?!?!?, Och vi döttrar får inte följa med :(:(:(:(:((( deppar sönder typ,, Kom hem för en stund sen då min faster Leila skjutsade hem mig.. På den korta tiden har jag hunnit duscha,dampa på min data,vart arg o sur och just nu sitter jag i ansiktsmask som jag skölja ur om 2 minuter.. Hela helgen har jag haft huvudvärk,illa mående som FAN, och magont, Har knappt ätit nåntnig asså,När jag äter så känns de som jag ska spy,så då äter jag inte mer.. Magen värker hela tiden , har tatt 4-5 alvedon på en helg, känns la sådär..
Nu ska jag skölja ut ansiktsmasken, ta på mig sovkläder och sen lägga mig i sängen för att chechka veckofinalen av bigbrother :D!
Ha en fortsatt fin söndag & njut,imorgon börjar en ny skoldag,en nyskolvecka!
Tänk positivt, snart helg igen :D!!!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0