chelsea - barcelona

Kom hem från träningen för typ 2 timmar sen, har ätit lite, kollat på tv oså! Just nu tittar jag på Chelsea - Barcelona! KOM IGEN NU DÅ FÖRFAN BARCELONA, NI ÄR JU GRYMMA SÅ VISA DE NUDÅ!!!!
Anfallet är faktiskt jätte bra i båda lagen, försvaret med.. Det har vart så sjukt bra lägen, men som failar dom sönder det totalt.. jaja.. Har blivit förkyld som fan, går och pratar som en åsna, min hals och näsa är helt fucked up asså!
Dom senaste dagarna har jag däckat runt 9, fattar inte varför asså, är trött hela tiden nu..orkar inte!
Men nu ska jag slänga mig i sängen, titta på barcelona-chelsea matchen, när klockan slår 22:00 byter jag till TV11! Bigbrother time jao!
peace out♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0