Börja träna mera!

Okej,nu är det såhär, nu ska jag ta tag i min träning!
Just nu kör jag plankan i en minut morgon och kväll, och några sittups morgon och kväll! tränar fotboll 1-2 ggr i veckan. och du sätter jag igång på riktigt! Såhär kommer mitt träningspass se ut från och med NU!!!

  • Fotboll 1-2 gånger i veckan
  • Plankan morgon och kväll (1minut eller längre)
  • Sittups morgon och kväll (50-100)
  • Armhävningar morgon och kväll (så många jag orkar)
  • 90 Grader morgon och kväll ( 1minut eller längre)
  • Ut och gå eller springa (2,3 eller 4 ggr i veckan)
Så varje måndag från och med nu, lägger jag ut mitt träningspass på den kommande veckan! Detta ska bli spännande och kul, men jag ska gå ner i vikt,och jag ska bli vältränad! Jag vet jag är bara 13 år iår, men jag bryr mig om min kropp redan nu! jag SKA klara detta!! ska även äta rätt nu, har ju godisförbud , äter alltså INGET godis,äter nästan aldrig chips, läsk och sånt ibland, men nu ska jag äta bra, frukost,lunch,middag kanske några mellanmål!
På måndag börjar jag på RIKTIGT!

Kommentarer
Postat av: Wiebke

Me åh, älskling..

Träna, äta bättre är okej, men bara du inte överdriver..

Du är inte tjock, inte alls.

Jagälskardigfinaste.

2012-04-13 @ 09:47:40
URL: http://wiebke.blogg.se/
Postat av: bella

Det låter ju jätte bra , du klarar de säkert , Me dom muskler och de du har så kommer de gå gallant <3

2012-04-13 @ 09:50:50

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0