Ut med fina vänner!

yooo!
Imorse började jag och jonatan 7.45 ist för 9.10 i skolan!
Vi hade elevrådsutbildning! För stora elevrådet på central och elevrådet på k-rör!
vi satt inne på kommunhuset från kl 8.00-12.00 !
Det var super kul  och ah !
när vi kom tbx te skolan så hade jag o jonatan bara 2 lektioner kvar, Bild och spanska!
sjukt gött.
efter skolan följde jag med Nadja hem, vi åt pannkaker,satt vid datan och sånt :')
Efter vi vart hos nadja åkte vi hem hit, och bestämde att vi skulle träffa Kasper & Jacob!
Så snart ska vi vara med dom två och ha kul i regnet!
Vi hööörs suckers..


btw, jag råka tappa min älskade iphone i marken så ja fått en fet jävla spricka i mobilen, eller inte en, utan ah! ni kan få bild!



duktigt gjort alexandra !

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0