I'm in Västervik.

halu, igår kom jag fram med tåget till linköping!
och där stog världens finaste. blev så otroligt glad när jag såg henne!
iaf, efter drog vi till donken , gick på stan lite. När vi kom till Västervik sen så visade hon mig runt lite och gick  ner på stan och drog in på donken!
Där träffade vi några, sen gick vi ut och träffade typ Arvid,Emil och någon mer!
Sen drog vi hem, satt lite vid datan, sen blev vi skrämmda som fan! Några av emmas killkompisar hoppar upp och skrämmer oss i fönstret, vi skrek inte lite heller! hahaha!
Sen åt vi tacos och sen satte vi oss vid datan igen och sen skrämde dom oss igen, då gick vi ut och va med dom en stund tills vi frös! Sen var vi så trötta att vi la oss i sängarna, och somnade :)
Nu har vi ätit frukost och emma är uppe och duschar! jag ska med ta en dusch tror ja ! behövligt!
Men ni får ha det superbra!
btw,,
jag älskar emma grymt mycket!
och jag kommer inte ångra en enda sekund att jag träffade henne!

Kommentarer
Postat av: sofia

heej sötnos ^^ <3

hoppas allt e bra vi får träffas snart! <3

2011-10-30 @ 23:57:20
URL: http://sofiines.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0