be strong girl...

vaknade runt 9, gick upp och gjorde mat,sen la ja mig i sängen och satte på datan och börja snacka med denna fina cheyeeeeeen som jag ska till den 29oktober2011!!   amazinggggggggggggggirl.
asså jag glömmer inte bort bloggen, bara de att ja inte har nåt att skriva om ..
igår gick jag upp kl halv 9 ungefär och gick ut och tog kort , underbart höstväder måste jag säga,
Igår bada jag badtunna,titta på teve och bara låg o slappa, i fredags var jag på bio med pappa,faster och fasters man :) svensson svensson - i nöd och lust hette den :) faktiskt ganska bra,
sen efter det åt vi på Mangos i skövde, shit go mat där asså.
men nu kom farsan in o sa att vi ska dra te tidaholm, bonnstaden , vi hörs alla .
snart ska ja på kalaaaaaaaaaaaaaaas :)


puss <3

extra stor puss te emma paasschier <3<3<3<3

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0