baby let me love you long time..

Kom nyss in har träffat Nadja en stund.För både hon och jag åker bort på höstlovet,så vi kommer inte ses förräns skolan börjar!
Öppet hus idag var superkul :')
Men nu ska jag nog börja packa inför resan på lördag!
Jag är supernervös, och hoppas att allting går bra, vi har planerat att bowla uppe hos emma, ja, vi ska hitta på massa kul!
På tisdag åker vi tillbaka hit igen och hittar på kul här, sen åker hon på fredag :(
Jaja, nu ska jag sätta på lite musik och börja min packning ;p

Vi hörs bästa läsare!
jag kommer nog blogga uppe hos emma!
Ha det bra,
Uppdaterar imorgon lovers!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0