you make my dayssssss

vid typ 3 eller 4 drog jag och emma till uh o träffade mergim!
Träffade massa , satt bara där o gjorde inget,ah va me sofia lite och va me allt möjligt folk i ''storstaden''
efter drog jag o emma hem till arton ! har skrattat så jag fått värk i munnen asså! hahah , så jävla skön!
Arton lillebror Alvin är världens sötaste unge! svär.
sen drog vi ut lite till en lekpark och satt o gungade, haha båda dom två är fan sär ! <3
Vi snackade lite om när emma skulle komma hit nästa gång! Kanske på jullovet,sommarlovet eller påsklovet eller nå .
Fan vill inte att min lilla sötnos ska åka, fan vet inte om ja kommer börja böla , men säkert! skulle inte förvåna mig asså!

Jaja, imorgon träffar vi arton innan vi åker, sen vid 2 åker vi till jönköping för att lämna av henne :((

aop, vi hörs ,
Ha de bra alla!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0