you make me feel so fucking happy boy!

Vaknade runt elva idag och gick upp och åt o titta lite på tv! Sen ringde bella och jag, hon och emelie stack ut en sväng..
Vi va hos emelie och hade sjukt kul och bara skratta åt allting, haha!
Sen cyklade vi runt lite i ''storstaden'' och drog till freja och tittade på volleyboll som va rätt trökigt..
haha , sen var vi på rampen och åkte runt lite,bella ramlar och jag leker med min fina ferrari och emelie bara står där och asgarvar! sen åker vi hem och nyss tryckte jag i mig lite pizza!
sitter och skriver lite med e♥ och har det rätt soft!
Imorgon är det skola vilket betyder att sova tiiiiidigt idag.. hmmm..
ha det bäääst, puss <3

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0