you are one of the finest available!

Efter en sjukt kul och underbar med mina finaste vänner är jag superglad! Vi har haft så sjukt kul, det har vi alltid mina tre små barndomsvänner som är så underbart roliga! Vi har delat ALLT , de kan ja lova! vi kommer hålla ihop tills döden skiljer oss åt!

Vi var på biblan en heldel för trams och sånt, haha när vi skulle gå därifrån slutar det med att ja river ner hela bokhyllan me böcker :( hahahaa ! så typiskt mig & jag o bella börjar asgarva mitt inne där. haha
sen stack vi ut och bella stjusade mig i en sånndär babysit på cykeln, hihi! orkade inte cykla, tur att det finns så fina vänner som kan stjutsa en :D
nu gör jag inte så mycket sitter och snackar me endel fina vänner på msn & fb och lyssnar på it will rain med bruno mars! så fin!

Föresten rösta på Linnea Passchier som västerviks lucia 2011!
Ni kan rösta här (kandidat nummer 4, Linnéa Passchier) eller skicka ett sms skriv VT LUCIA 4 till 720 18.

Både emma och linnea är så sjukt fina!
Kom igen rösta rösta, det skulle vart jätte stort för henne!




uppdaterar senare eller imorgon!

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0