say merry,merry christmas..

trött och skittråkig skoldag idag, fyfan va tråkig dag!
när jag kom hem var jag hur trött som helst,ska sova rätt tidigt idag, för imorgon har vi skridskor så måste upp tidigt :D
har bara suttit och slappat vid datan sen jag kom hem,fyfan vad tråkigt egentligen!
har prov varje vecka fram till jul och jag pallar fan inte med skolan längre! våran ena lärare är störd,våran eng/sve lärare är oxå störd, våran slöjd lärare är ännu med störd! fuck you school!
Nu ska jag bara sitta här och tråka tills jag somnar.
ha en fin dag!!


FYFAN VAD JAG LÄNGTAR TILL JUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUL <3<3<3<3<33<3<3<3<3<3

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0