om man fikar är man fikus..

Vart på stan idag med wiebke och köpt farsdag present till våra pappor, sen gick vi runt lite på stan och kika lite!Sen åkte vi hem till mig och har suttit vid datan från klockan halv 3 tills 8 ! har spelat lite wii mellan men ändå, fett sjukt egentligen! att man bara kan fastna vid datan så länge!Medans den tiden jag har suttit vid datan har jag säkert lyssnat igenom hela min spotify lista, haha!
Ville egentligen åka till uh idag , jätte mycket folk där som jag vill träffa :/
Men nu orkar jag faktiskt inte det, är jätte trött efter bara ha suttit här och ruttnat!
Ne nu får jag väl fortsätta min kväll med att bara sitta här och skriva med lite folk och smsa!

Jag älskar er mer än ord kan säga..
barndomsvänner till vänner föralltid! ♥


Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0