nu måste vi dra,ja vi ses väl nån dag..

Kom hem för träningen för en timme sen,riktigt skönt att träna!
idag har jag ingen aning om vad jag ska göra, bara leva livet för att de inte är skola!
sitter och lyssnar på världens bästa artist! ken♥
Imorgon ska jag ÄNTLIGEN få träffa min älskade mormor som jag nästan aldrig träffar för att hon bor i norge :'(
Ska även på kalas hos älskade kusinen ! som fyller 17 eller 18, ingen aning , men något sånt!
Kommer inte få träffa pappa på jätte länge nu , denna helgen är jag hemma , nästa är det kinnarpscupen och veckan efter det är de km :/ <3
Nu ska jag roa mig med att sitta vid datan & vänta på att maten blir klar!
vi hööörs
puss ~ ♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0