Lagat 3dje datan :>

Ligger i sängen och drunknar i läxor som jag har tills imorgon..
Måste egentligen plugga ganska mycket nu för att hela veckan har jag skitit i läxorna och gjort annat, hehe..
Slutet på dagen var helt kaoz, alla snackade,kastade suddigum,skrek,o ah, ingen bra lektion assåå..
Just nu så bloggar jag med min data som jag inte har haft on på åratals , fick den 2009 tror jag, har ju en standard och en till bärbar, men slutade med denna för jag tyckte den va sjukt seg..  men nu funkar den faktiskt superbra, så ska börja använda denhär datan igen tror jag :) ska bara fixa msn och ah, hittade sjukt gamla bilder åxå, fattar inte hur jag sett ut en gång i tiden,usch usch usch...
Nu ska jag fortsätta med mina äckliga läxor till prov och sånt, ha de grymt!


Kommentarer
Postat av: E M M A

ohloverboiii!

du är så himla fin, så himla vacker.

men ja bryr mig igentligen inte hur du ser ut, för vad spelar det för roll när din insida är av guld.

gången hemma hos mig när vi låg på golvet du gjorde någon jävla kinesdans och vi skratta åt ingnting, kommer du ihåg?

du är guld värd och jag älskar dig mest <3<3<3<3<3

2011-11-24 @ 17:15:25
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/
Postat av: Victoria

lägg ut bilderna?! ;D<3<3

2011-11-25 @ 15:26:14
URL: http://victoriasdiiary.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0