Kom nyss hem med emma!

Kom hem för ungefär en timma sen ! åkt tåg i 1 timma och fyrtio minuter, samma sak me bil ! skönt att vara hemma på nåt sätt , men ändå inte xD 

i lördags när vi va o handlade tror jag, så var ja jätte pinsam! eller jag har vart jätte pinsam alla dom hära 3 dagarna!
Haha , när jag skulle vända mig om så går jag in i en såndär sak drickorna står på så dom nästan höll på att välta , haha!

 i söndags var vi och bowlade , haha, superkul var det,
hah när jag skulle kasta klotet så på nåt sätt kasta jag det bakåt ? xD
Sen tog vi upp ensån här räls eller vad det heter, då lyckas jag med att kasta utanför den? hahah!sån
det var iaf jätte kul,efter vi vart o bowlade typ på kvällen gick vi på bio och såg på Tintins äventyr ! haha, den var ganska bra! hah de va en  random tant som satt och skratta hela tiden!

Igår var vi på stan och titta lite, emma hitta en kofta, jag hittade ingenting som vanligt när jag ska shopppa!
Efter gick vi till donken och åt lite och snackade!
på kvällen var vi med någon som hette sebastian trorja ? hah! de var väl kul:)
efter stack vi hem, åt,satt vid datan, och sen sov vi !

Det har värkligen vart en jätte kul dom här 3 dagarna, massa skratt,damp och så! Detta måste vi helt klart göra om, för det var nästan dom tre bästa dagarna i mitt liv!

Men nu ser vi fram emot 3 dagar här i falköping :)
Idag ska vi träffa Arton och Martin och kanske se på deras träning!

långt inlägg men så blir det om man inte bloggar varje dag, hehe ;)
Nu ska jag va social me min bästaemma!

vi hörs! puss lovers!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyfan vad klantig du är gumman ;d

Men fyfan vad kul det har varit, alla dampryck, skrattatacker, allt! Bästa dagarna i mitt liv thats true.

Du är den bästa som finns, och jag älskar dig mest på jorden pluttis ♥♥♥♥♥

Emma hjerta Alexandra.

2011-11-01 @ 14:01:58

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0