i miss you so much babe!

vakna tio i tolv , fast egentligen skulle vi vara med arton vid 12 , vi försov oss helt enkelt!
Snabbfixa oss,var med arton,Sen kom Martin ! Sen åt vi lite o sen drog vi till lekparken en stund!
Sen sa emma hejdå till dom,och sen gick vi hemåt!Och sedan begav vi oss till jönköping för att vinka av emma! Kramades och sa hejdå, precis när hon gick på bussen sjönk mitt humör! Hela bilresan hem var ja inte på humör! det var ju så kul med emma, så underbart! hon fick mig att le varje minut! bara jag såg på henne! åh saknar dig så grymt mycket, men som tur är kommer min fina prinsessa på jullovet , då vi firar nyår tillsammans, och det låter hur jävla bra som helst! Svär 2011 är det bästa året i mitt liv!
Då allting förändrades och blev så de ska vara! Just nu äger mitt liv,och kommer göra nu resten av mitt liv! Bara för att jag fått chansen att träffa denhär flickan! Inget ska någonsin skilja oss åt! Du är så mycket mer än allt!
Jag älskar dig emma, mer än ord beskriva!♥
Nyår blir sjukt grymt! svär!!

Kom hem för drygt en halvtimma sedan! Har varit på odenhallen och tittat lite på uhligan med Wiebke & Nadja!
Mina saknade två vänner!
Nu ska jag ta och skriva lite med mina fina vänner på msn och facebook!
Ni alla får ha de superbra!
Specielt du emma! kyss till dig min prinsessa! ♥

Kommentarer
Postat av: emmapasschiier

ångrar inte en sekund att viträffades, 2011 kommer är nog bästa året, nyår med världens bästa, kan fan inte bli bättre saknar dig redan ♥ :(

2011-11-04 @ 22:57:35
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0