för ikväll är vi kungar!

vart en tuff dag i skolan idag! slutade tjugo över tre, fett seg dag i skolan asså.
Har spelat in 2 låtar till min och kusins julskiva idag, ska spela in resten nästa vecka!
har även vart ute med bella en stund , har inte gjort så mycket mer idag.
Imorgon är det studiedag! vilket betyder  dunka musik nu hur högt som helst i baslurar!
får se när jag somnar sittandes , hah!
Har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra imorgon!
måste faktiskt tänka på julklappar snart. hahah, de har gått fett segt till jul,men nu äre inte långt kvar!
snön försvann lika fort som den kom igårkväll! inte kul :/
Nu ska jag gå te köket o fixa ngt att äta för att sen sitta vid datan tills ja somsagt somnar!
känner mig redan lite trött, tihih!

puss ♥

Kommentarer

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0