damn so sexy bitch ..

ingen bra uppdatering känner jag asso,
Igår var det ju idrottsdag och jag,wiebke,bella,emelie&nadja spelade badminton,åt på donken efter det.
Vid 12 så såg centralarna,några kyrkerörare,mössebergarna & gudhemarna på bio, sjukt tråkig film hah!
Just nu så sitter jag med bella och wiebke och dunkar musik och väntar på att klockan ska bli 6 så att vi kan dra te odencup och kika :D
inatt sover jag och wiebke . hos bella , nicenice ;D
Imorgon åker vi till kinnarpscupen och tittar när vårat lag spelar :)

uppdaterar imorgon
puss<3

Kommentarer
Postat av: E M M A

du är sjukt vacker hjärtat, du betyder sjukt mycket för mig.

Jag älskar dig oxå ♥

2011-11-19 @ 15:42:48
URL: http://eemmaaithink.blogg.se/

FYLL I:

Vad har du för fint namn?
Kommenterar du ofta eller?

Din mail (kommer inte publiceras)

Din fina hemsida/blogg

Vad var det du ville berätta?

Trackback
RSS 2.0